Friday, October 31, 2008

PEMILIK BLOG

Kepada semua yang tidak berpuas hati kepada saya atau ahli yang lain sila email kepada saya...saya akan menjawab semua pertanyaan anda...ini email saya

silatbunga@yahoo.com

Saya tahu ramai yang tidak berpuas hati kerana saya mencipta laman blog ini...tetapi apa sebab yang anda semua tidak berpuas hati...blog ini untuk memajukan silat kita sahaja...

saya tidak mahu semua pihak bergaduh...Jadi saya mengambil keputusan untuk menutup blog ini atas dasar persaudaraan...

2 comments:

abangutara said...

salam...
bagi saya blog sebegini tak ada masalah, teruskan update.

zairul said...

ASALAMUALAIKUM.. saya ahli.. tapi x tahu nak daftar masuk dlm blog ni...

NAMA; MOHD ZAIRUL ISKANDAR
GURU: ISMAIL B, HJ ZAKARIA
NO AHLI:7465
TAHUN: 1996/97
G/LANGGANG:KG LANJUT MALAU,JABI,
POKOK SENA A/S KEDAH